perjantai 4. huhtikuuta 2014

Voittaja on...

Teitä olikin ihan huikea määrä tavoittelemassa ihanaa Kotipihan kasvihuone -kirjaa! Kiitos kaikille blogiin ja Facebookiin viestiä jättäneille. Oli mahtavaa lukea kasvarihaaveistanne ja -unelmistanne! Ei tuota kutinaa ja kaipuuta pysty oikein järjellä selittämään. Se vain vyöryy voimalla kohti aina keväisin. 



Kaikki jätetyt viestit on nyt laskettu, numeroitu ja voittajaksi arvottu...


Mitenkäs olen ohittanut tämän mahdollisuuden? Ehkä siksi, että olen ollut kasvihuoneen pystytyspuuhissa viime päivät ;) (Tuloksia näkyy mm. täällä: http://www.lily.fi/blogit/kasvihormoni/paarynavartaloinen-kasvihuone ).

Olen mukana arvonnassa yhdellä arvalla!

Perho/ Kasvihormoni.fi


Paaaljon paljon onnea Perho Kerttunen! Laitathan minulle yhteystietosi osoitteeseen kaneliajakardemummaa(at)live.fi, niin saan palkintosi matkaan. 


Onnea vielä arvonnan voittajalle ja pirteää perjantaita kaikille!

SHARE:

7 kommenttia

  1. Onnittelut! Tänään kävin pihamessuilla, voi mitä kaikkea ihanaa siellä oli:)
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt olen minäkin vihdoin käynyt, hulluksihan siellä meinasi tulla!:D

      Poista
  2. Suuret kiitokset, olipa ihana yllätys tässä juuri ennen unille painaltamista! Oma kasvari on nyt ovea vaille valmis, kirjasta saa siihenkin varmasti useita ideoita. Ja kiitokset myös mahtavasta blogistasi!

    Perho

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt lähti palkintokirja kyllä ihan oikeaan osoitteeseen:) Ei muuta kuin ovi pystyyn ja tomaatteja viljelemään. Onnea vielä hurjasti!

      Poista

Blog Design Created by pipdig