maanantai 5. huhtikuuta 2021

Kesäretket jo mielessä

Hei, olen Maria ja olen leipäaddikti. Voisin elää erilaisilla leipäaterioilla! Juustoleivät, valkosipulileivät,  toastit, sandwichit, täytetyt patongit, rieskarullat, lämppärit...

Tällä kertaa tein leipien täytteeksi mehevän ja maukkaan kikherne-täytteen. Leivät ovat ruokaisat ja raikkaat, ja täytteen voi tehdä hyvissä ajoin etukäteen. Se säilyy hyvänä jääkaapissa ainakin pari päivää ja sopii loistavasti mukaan myös eväsretkelle. Täyte kannelliseen rasiaan, leivät mukaan ja eväskori käsivarrelle keikkumaan.

kikhernetayte-taytetyt-leivat

Lounas/välipala/eväsleipien ohje löytyy Versoilevan uusimmasta artikkelista: Kikhernetäyte eväsleipiin. Siellä myös vinkit, miten saat ohjeesta gluteenittoman ja vegaanisen.


SHARE:

2 kommenttia

  1. Tässähän ihan tuli nälkä, kikherneistä on kyllä moneksi ja kyllä on hyvää!!

    VastaaPoista
  2. Olen henkilö, joka myöntää lainoja tarvitseville, tarjoan paikallisia ja kansainvälisiä lainoja. En pyydä paljon asiakirjoja, vain rehellisyyttä ja luotettavuutta. Ota yhteyttä tänään ja kerro minulle, kuinka paljon haluat lainata. Olen valmis tyydyttämään asiakkaani 24 tunnin kuluessa sopimuksen allekirjoittamisesta. Jos olet kiinnostunut, voit kirjoittaa meille vain whatsappilla tai sähköpostilla:

    WhatsApp: +33752366330
    Sähköposti: simondurochefort@gmail.com

    VastaaPoista

Blog Design Created by pipdig